August 30, 2022 calypso design

Jeste li spremni za dvojno iskazivanje cijena?

iskazivanje cijena

Jeste li spremni za dvojno iskazivanje cijena? Kao što je poznato, obveza dvojnog iskazivanja cijena bit će na snazi u razdoblju od otprilike pet mjeseci prije uvođenja eura do godinu dana nakon uvođenja eura. Obveza iskazivanja dvojne cijene započinje 5. rujna 2022. godine.

Ono što je bitno u ovoj fazi je da i dalje kuna ostaje kao primarna valuta te se plaćanja provode u toj valuti. Iznos u eurima služi kao prilagodba kupcima, te ni u kojem slučaju cijena u eurima ne smije biti naglašenija od one cijene u kunama.

Osim na web shopovima i u fizičkim trgovinama, dvojna cijena se mora iskazati i na cjenicima, te promotivnim materijalima ukoliko oni sadrže bilo kakav oblik cijene. Calypso design tim vam na raspolaganju ukoliko vam je potreban dizajn cjenika, dizajn promo materijala, dizajn online bannera, ili prilagođavanje/ redizajn vaše internet trgovine usklađenih sa regulativama vezanih uz dvojno prikazivanje cijena.

Dizajn cjenika sa dvojnim prikazivanjem cijena

Mnogi kafići, restorani, konobe već su počeli svoje cijene iskazivati i u eurima, a dvojno iskazivanje cijena sva poduzeća će morati primijeniti i na cjenicima i promotivnim materijalima koje objavljuju na internetskim stranicama i u medijima. Prema pravilima, tijekom razdoblja dvojnog iskazivanja cijena na cjenicima se neće smjeti nalaziti suvišne informacije koje bi mogle zbuniti potrošača.

Dvojno iskazivanje cijena na web trgovinama u kunama i eurima

Obveza dvojnog iskazivanja cijena u kunama i eurima počinje 5. rujna 2022. godine i traje do 31. prosinca 2023. i to je ključna mjera za zaštitu potrošača u postupku uvođenja eura. Osim toga, važna nam je još jedna promjena u Zakonu o potrošačima koja vlasnike internet trgovina obvezuje i na isticanje najniže cijene proizvoda unatrag 30 dana prije početka sniženja.

iskazivanje cijena na web trgovini bit će ključna mjera za zaštitu potrošača prilikom uvođenja eura, a provodit će se u razdoblju od pet mjeseci prije uvođenja eura i godinu dana nakon uvođenja eura. Poduzeća će morati primjenjivati dvojno iskazivanje cijena na cjenicima i promotivnim materijalima ( web bannerima)  koje objavljuju na web trgovini.

Dvojno iskazivanje cijena u internet trgovini obuhvaća:

  • Dvojno iskazivanje cijena na početnoj stranici, ali samo u slučajevima kada tu robu potrošač može naručiti odnosno spremiti u košaricu.
  • Dvojno iskazivanje cijena na stranici proizvoda, ali samo u slučaju kada se proizvod može kupiti. Ako je riječ o informativnom prikazu proizvoda bez mogućnosti kupnje, nije potrebno isticati cijenu.
  • Dvojno iskazivanje cijena na povezanim ili predloženim proizvodima koji se mogu ponuditi kupcu prilikom kupovine ili pregledavanja internet trgovine.
  • Cijenu u kunama i eurima nužno je istaknuti i u ukupnom iznosu košarice, pri završetku kupnje, na potvrdi narudžbe i ukupnom iznosu na računu.

Sada je pravi trenutak za redizajn vaše web trgovine!

Ukoliko imate zastarjeli web shop, lako je moguće da ćete se dosta namučiti oko samog postavljanja prikaza dvojne cijene, a kasnije i sa prikazom eura kao primarne valute. Osim samog logičkog postavljanja, ne treba zaboraviti niti postavljanje cijene sa dizajnerske strane. Svakako smatramo kako je u tom slučaju sada pravo vrijeme za napraviti kompletan redizajn web shopa, te vrijeme da podignete svoje poslovanje na novu razinu. Naravno da nove regulative i prikaz dvojnih cijena nisu jedini razlog zbog kojeg bi bilo dobro da razmislite o redizajnu web stranice.

, , , , ,

POSTANITE NAŠ SLJEDEĆI ČLAN OBITELJI CALYPSO

Spremni ste započeti novi projekt ili Vam je potrebna pomoć sa sadašnjim? Kontaktirajte nas; s nestrpljenjem očekujemo Vašu poruku.

Pošaljite nam poruku :

WHATSAPP/VIBER:
095 585 2307

KONTAKT:

  • Horvatova 68, 10410 V. Gorica
    * SVE UPITE PRIMAMO ISKLJUČIVO ONLINE!
  • contact@calypso-design.hr
  • WHATSAPP/VIBER: 095 585 2307
  • Calypso Design
  • https://calypso-design.hr

KORISNI LINKOVI:

USLUGE: