Izrada web shopa
Naša rješenja kvalitetno su optimizirana za tražilice (dinamična optimizacija), čineći web trgovinu i sve njezine proizvode lako dostupnim u internet pretragama.
Pomoći ćemo vam prilagoditi web shop stranice vašim specifičnim potrebama i osmisliti strategiju koja će poboljšati vaše poslovanje i profitabilnost.
Što se tiče vizualnoga dijela, web trgovine su optimizirane za sve današnje preglednike, a po mogućnosti mogu biti responzivne i prilagođene uređajima svih dimenzija te time omogućavaju odlično korisničko iskustvo.
Značajke web trgovine
- Jednostavno unošenje novih i izmjena postojećih proizvoda putem CMS sustava.
- Mogućnost dodavanja varijacija.
- Uvoz i izvoz proizvoda
- Isporuka proizvoda
- Cijena dostave
- Korisnički računi
- Statistike web trgovine
- Integracija Payment Gatewaya
- Atraktivan i prilagodljiv dizajn
- Napredna pretraga proizvoda
- SEO optimizacija za internet tražilice
- Neograničen broj proizvoda i kategorija
- Podrška za različite stope poreza
- Mogućnost određivanja rabata
Cijena izrade web trgovine
Izrada web shopa i njezina cijena ovise o puno faktora. Najkraće rečeno, ovisi o opsegu i zahtjevnosti izrade web shopa. Za razliku od web stranice, web shop je puno kompleksniji te je pažnju potrebno obratiti na proizvode i njihove kategorije, cijene, dostavu, načine plaćanja i druge elemente, stoga i cijena varira. Cijena izrade web shopa kreće se od 790,00 € /5.952,26 kn (tečaj: 7,53450) .
Web shop predstavlja Vas i Vaše poduzeće, stoga je važno kako ga predstavlja, a jednom izrađen web shop traje dugo i nudi brojne mogućnosti nadograđivanja, ali i povećanja prodaje.
Rješenja za MALOPRODAJU
Profesionalna izrada web shopa koji ostvaruje rezultate
- Projektiranje web shop rješenja
- Razrada UX-a, komunikacijski elementi, dizajn web shopa
- Omnichannel – stvaranje jedinstvenog iskustva povezivanje online i offline trgovanja i procesa
- Zadržavanje postojećih kupaca i povećanje lojalnosti
- Povećanje prometa s postojećim kupcima
- Povezivanje web trgovine s vanjskim sustavima (ERP, CRM, PIM, KEKS Pay, vanjski dobavljači, dostavne službe…)
- Trgovanje na više tržišta, više jezika, više valuta
- Content marketing, SEO, privlačenje kupaca i komunikacija kroz sve faze interesa i kupovine