July 31, 2022 calypso design

Google ukida trenutnu analitiku u korist Google Analytics 4

Google Analytics 4

Google ažurira svake godine, uključujući velike promjene kao što je ovaj put prijelaz s trenutačnog Analyticsa na GA4. Ovo je najavljeno još u listopadu 2020., tako da se svi korisnici mogu na vrijeme pripremiti i postupno usvojiti novu verziju ovog alata. Iako korisnici trenutno mogu birati koju će od ove dvije verzije koristiti, jasno je da će sve više njih početi prelaziti na Google Analytics 4, koji će s vremenom postati standard.

U Calypso design-u analitiku prometa mjerimo na temelju postojeće platforme, ali ujedno savjetujemo klijente o prednostima GA4 te da bismo uskoro trebali prijeći na njega. Ovo preporučamo kako bismo se što prije počeli navikavati na novi dizajn, funkcionalnost alata i prikupljanje podataka, kako bismo sljedeće godine u ovo vrijeme imali podatke za barem godinu dana.

Koje su prednosti Google Analytics 4

Pogledali smo neke od glavnih značajki GA4, a neke smo istaknuli u nastavku kako biste ih bolje razumjeli. Vrlo je važno napomenuti da GA4 predstavlja poboljšanu verziju Web + APP platforme. U prošlosti nismo mogli pratiti analitiku za web stranice i mobilne uređaje na jednom mjestu, pa smo gubili više vremena i imali nečitljive podatke.

U odnosu na prethodne verzije, sada sve možemo vidjeti kroz GA4, što nam je znatno olakšalo posao, jer nam daje uvid u sve podatke, mogućnost lakšeg praćenja ponašanja korisnika, što nam štedi vrijeme.

Evo kako je do sada izgledala statistika praćenja mobilnih aplikacija. To je bilo moguće na 3 načina. Prvo se pojavio Google Analytics za aplikacije, zatim Firebase Analytics i na kraju Google Analytics za Firebase.

Sve te verzije imale su ažuriranja i poboljšanja, ali nikada nismo imali priliku pratiti statistiku sa stranice i aplikacije na istom mjestu.

Drugačiji izgled i obrada podataka

Upoznati smo s činjenicom da nam GA daje priliku saznati tko dolazi na našu stranicu ili aplikaciju, koje proizvode kupuje te koji sadržaj korisnici najviše vole. U svakom smo trenutku mogli provjeriti podatke i potom ih pretvoriti u informaciju, što je vrlo važna vještina.

Google je otišao korak dalje i pružio nam širi okvir za lakše razumijevanje tih podataka i njihovu distribuciju. Umjesto običnih, sada imamo fleksibilan način izrade izvještaja, prilagođen poslovanju, čiju analitiku pratimo, a sve to kroz Analysis Hub.

Pristup novim informacijama

GA4 nam pruža opcije koje su prije mogli vidjeti samo korisnici GA 360, a to su:

  • Izvješće o analizi toka
  • Izvješće Istraživač korisnika
  • Izvješće o životnom vijeku korisnika
  • Izvješće o kohortnoj analizi
  • Izvješće o analizi puta
  • Izvješće o analizi istraživanja
  • Izvješće o preklapanju segmenata

Međutim, s većim prednostima dolazi i veća odgovornost. Marketinški stručnjaci trebaju biti spremni koristiti sve alate trećih strana, jer iako su vrlo korisni, postoji mogućnost da neke njihove funkcionalnosti budu uklonjene ili prikazane na drugačiji način. To stvara potrebu za stalnim prilagođavanjem i učenjem, što može biti prilično zahtjevno i frustrirajuće.

Iako postoje stvari koje nisu usmjerene na pružanje koristi marketinškim stručnjacima, prelazak na GA4 to omogućuje. Sada možemo preciznije pratiti kako trošimo novac na reklame, ponašanje korisnika na različitim uređajima na kojima kreiramo sadržaj, što će dovesti do veće posjećenosti, prodaje i zadovoljnije publike.

, , , ,

POSTANITE NAŠ SLJEDEĆI ČLAN OBITELJI CALYPSO

Spremni ste započeti novi projekt ili Vam je potrebna pomoć sa sadašnjim? Kontaktirajte nas; s nestrpljenjem očekujemo Vašu poruku.

Pošaljite nam poruku :

WHATSAPP/VIBER:
095 585 2307

KONTAKT:

  • Horvatova 68, 10410 V. Gorica
    * SVE UPITE PRIMAMO ISKLJUČIVO ONLINE!
  • contact@calypso-design.hr
  • WHATSAPP/VIBER: 095 585 2307
  • Calypso Design
  • https://calypso-design.hr

KORISNI LINKOVI:

USLUGE: