October 12, 2022 calypso design

4 znaka koji govore da je vrijeme da osvježite svoj brend

4 znaka koji govore da je vrijeme da osvježite svoj brend

4 znaka koji govore da je vrijeme da osvježite svoj brend

Iako je vaša stara robna marka možda bila funkcionirala kada je stvorena, važno je da vaša robna marka privuče publiku koju sada želite uhvatiti i da predstavlja vrijednosti vašeg poslovanja. Dakle, kako znate kada je konačno vrijeme da uzmete slušalicu i nazovete agenciju za brendiranje?

Krajnje vrijeme za osvježavanje vaše robne marke može biti:

1. Kada Vam je neugodno dati svoju posjetnicu ili adresu web stranice.

Najočitiji znak da je vašoj online prisutnosti i korporativnom identitetu potrebno osvježenje je ako Vam je vrlo neugodno postaviti ili prosljediti potencionalnom partneru  ili klijentu link od Vaše web stranice ili kada se naježite kada posegnete za svojom posjetnicom.

Istina je ta da biste se trebali osjećati ponosni na svoj brend a ne da vam bude nelagodno usmjeravati na njega. Ako vam je zbog vašeg brenda neugodno kada razgovarate s drugima, vrijeme je za osvježenje.

2. Kada je vaš brend nedosljedan.

Ako koristite jedan logotip za svoju web stranicu, a drugi na svojim profilima društvenih medija ili, na primjer, boje vašeg logotipa ne odgovaraju vašoj web stranici, ozbiljno je vrijeme za konsolidaciju.

Nedosljedno brendiranje može zbuniti vašu publiku. Usklađivanje digitalnih i tiskanih marketinških strategija ključno je za vidljivost marke i korisničko iskustvo. Svojim osvježavanjem možete osigurati da su vrijednosti i misija vašeg brenda jasno definirane i kohezivne kroz sve vaše marketinške napore.

3. Kada je vaš brend zastario.

Suočimo se s tim: neke stvari jednostavno ne stare tako dobro kao vino, a vaše brendiranje može biti jedna od tih stvari. Zamislite osvježenje svoje marke kao novu frizuru. Ne mijenjate srž, već uljepšavate nekoliko stvari izvana.

Uvođenje suptilnih promjena u vaš brend govori vašim klijentima i potencijalnim klijentima da poboljšavate svoje poslovanje dok zadržavate ista temeljna načela koja su očekivali.

 

4. Kada su se Vaši proizvodi ili usluge promijenili.

Je li vaše brendiranje točan odraz onoga što ste i što danas nudite? Ako ste napravili neke velike promjene u svom poslovanju, morate biti sigurni da vaša robna marka odražava te promjene.

Cilj svake tvrtke ili organizacije je rast, a to često znači proširenje usluga, dosega ili publike. Ako predstavljate samo uzak pogled na svoje ponude, mogli biste nesvjesno odbijati potencijalne klijente, zaposlenike i partnere. Vaša web stranica i robna marka vaše tvrtke moraju se razvijati kao što to čine vaša tvrtka i klijenti.

 

Vaš brand trebao bi ostaviti izvrstan prvi dojam, pomoći vašem poslovanju da se istakne i podržati vas na vašem putu.

 

, , , , ,

POSTANITE NAŠ SLJEDEĆI ČLAN OBITELJI CALYPSO

Spremni ste započeti novi projekt ili Vam je potrebna pomoć sa sadašnjim? Kontaktirajte nas; s nestrpljenjem očekujemo Vašu poruku.

Pošaljite nam poruku :

WHATSAPP/VIBER:
095 585 2307

KONTAKT:

  • Horvatova 68, 10410 V. Gorica
    * SVE UPITE PRIMAMO ISKLJUČIVO ONLINE!
  • contact@calypso-design.hr
  • WHATSAPP/VIBER: 095 585 2307
  • Calypso Design
  • https://calypso-design.hr

KORISNI LINKOVI:

USLUGE: