Google Ads oglašavanje
Analiziramo i prilagođavamo kampanje Vašim potrebama
Google odavno nije samo tražilica. Kad bismo jednom rječju trebali opisati Google, rekli bismo da je Google – sve. Između tone različitih usluga i servisa koje nam Google danas nudi ističe se usluga Google Ads, u krugovima internet oglašavača poznata i pod nekadašnjim nazivom AdWords.
Zahvaljujući mogućnostima i varijacijama koje nudi, Google oglasi trenutno su najjači i najmoćniji oglašavački alat današnjice.
Svaka branša ima svoje specifičnosti i zato treba izabrati idealan način Google oglašavanja. Predstavite nam svoj posao i svoju ideju. Predložit ćemo Vam najbolje rješenje za Vaše oglašavanje na Googleu.
PPC oglašavanje
Unapređujemo Vaše poslovanje pomoću Google Ads usluge
Pay per click (PPC) način funkcioniranja u Google oglašavanju znači da se ne naplaćuje prikazivanje oglasa, ono je u potpunosti besplatno. Naplaćuje se klik na oglas, odnosno dolazak korisnika na Vašu stranicu putem Google oglasa.
Na ovaj način Vaš oglas bit će prikazan ciljanom korisniku, on će ga svakako vidjeti prilikom pretraživanja, a ako ne klikne na njega, neće Vam ništa biti naplaćeno. PPC oglašavanje štedi Vaš novac i daje Vam najviše u odnosu na uloženo.
Zašto se oglašavati na Google?
Iskoristite moć Google oglasa
- Vaši se oglasi prikazuju korisnicima koji pretražuju ključne riječi vezane uz vaše poslovanje što znači da su već zainteresirani za ono što nudite.
- Možete precizno targetirati korisnike s obzirom na lokaciju, demografiju, specifične interese i web stranice koje posjećuju.
- Ova vrsta oglašavanja i dalje je jeftinija od tradicionalnog marketinga. O budžetu odlučujete sami i plaćate samo kada netko klikne na Vaš oglas.
Cijena Google ads oglašavanja
Mjerljivi rezultati
Google oglase plaćate samo kada online korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. S druge strane, prikazivanje oglasa povećat će svjesnost o brandu, a odlična vijest je da se takvi oglasi neće naplatiti jer nitko nije kliknuo na njih.
Vi određujete proračun za Google. Svaka branša ima svoje specifičnosti, no koliki je proračun dovoljan za dobre rezultate ponajviše ovisi o jačini konkurencije.
Naplaćujemo uslugu koja uključuje izradu, tehničke prilagodbe, održavanje i optimizaciju oglasne kampanje na Googleu.